Zwroty i reklamacje

   Reklamacje dotyczące Towarów 

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576  Kodeksu cywilnego.
  2. Reklamacje, należy kierować na adres Firma Handlowo-Usługowa „TUKADO” Krzysztof Osiński, ul. Wiktora Maksa 12a, 41-907 Bytom, fax /tel: 32 386 -74 -11 lub biuro@tukado.pl
  3. Klient ma prawo złożyć reklamację w dowolnej formie, jednak w celu usprawnienia procesu reklamacyjnego sugerujemy przesłanie zgłoszenia drogą pisemną oraz dołączenie wszelkiej posiadanej dokumentacji (zdjęcia, raport szkody itd.). W zgłoszeniu należy umieścić informację natemat oczekiwań, tj.: naprawa, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny, zwrot należności i in. oraz dokładny opis przyczyny jej złożenia.
  4. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej.
  5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  6. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
  7. Sprzedawca nie jest producentem Towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach, oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjne

 

Uprasza się o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze w obecności kuriera (opakowanie zewnętrzne jak i stan wewnętrzny). W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń co do stanu jak i zawartości prosimy powiadomić o tym fakcie kuriera w chwili odbioru ewentualne spisać z dostawcą (kurierem) protokół szkody przesyłki podczas odbioru. Zgłoszenie szkody w momencie odbioru przesyłki oraz spisanie protokołu szkody może okazać się istotnym elementem dotyczącym uwzględniania ewentualnych roszczeń z tytułu okradzenia lub uszkodzenia przesyłki podczas transportu.  

 

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Firma Handlowo-Usługowa „TUKADO” Krzysztof Osiński, ul. Wiktora Maksa 12a, 41-907 Bytom, na adres poczty elektronicznej: biuro@tukado.pl.
  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

 

- Formularz reklamacji towaru.pdf

- Formularz reklamacji usługi.pdf

- Pouczenie odstąpienia od usługi.pdf

- Formularz odstąpienia od usługi.pdf

- Pouczenie odstąpienia od sprzedaży.pdf

- Formularz odstąpienia od sprzedaży.pdf

Zaloguj się
Submit
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia
pn-pt: 08:00-16:00
32 386 74 11
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium