Reklamacje dotyczące Towarów
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.
- Reklamacje, należy kierować na adres Firma Handlowo-Usługowa „TUKADO” Krzysztof Osiński, ul. Wiktora Maksa 12a, 41-907 Bytom, fax /tel: 32 386 -74 -11 lub biuro@tukado.pl
- Klient ma prawo złożyć reklamację w dowolnej formie, jednak w celu usprawnienia procesu reklamacyjnego sugerujemy przesłanie zgłoszenia drogą pisemną oraz dołączenie wszelkiej posiadanej dokumentacji (zdjęcia, raport szkody itd.). W zgłoszeniu należy umieścić informację natemat oczekiwań, tj.: naprawa, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny, zwrot należności i in. oraz dokładny opis przyczyny jej złożenia.
- Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
- W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
- Sprzedawca nie jest producentem Towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach, oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjne
Uprasza się o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze w obecności kuriera (opakowanie zewnętrzne jak i stan wewnętrzny). W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń co do stanu jak i zawartości prosimy powiadomić o tym fakcie kuriera w chwili odbioru ewentualne spisać z dostawcą (kurierem) protokół szkody przesyłki podczas odbioru. Zgłoszenie szkody w momencie odbioru przesyłki oraz spisanie protokołu szkody może okazać się istotnym elementem dotyczącym uwzględniania ewentualnych roszczeń z tytułu okradzenia lub uszkodzenia przesyłki podczas transportu.
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Firma Handlowo-Usługowa „TUKADO” Krzysztof Osiński, ul. Wiktora Maksa 12a, 41-907 Bytom, na adres poczty elektronicznej: biuro@tukado.pl.
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
- Formularz reklamacji towaru.pdf
- Formularz reklamacji usługi.pdf
- Pouczenie odstąpienia od usługi.pdf
- Formularz odstąpienia od usługi.pdf
pn-pt: 08:00-16:00 32 386 74 11